Dovolat se na infolinku Bezba dopravy, když máte akutní problém a potřebujete ho s námi co nejdříve řešit, je občas problém. Někdy se to sejde a linka je obsazená více klienty najednou. Proto jsme hledali řešení, jak se k nám přednostně dovolají ti, kdo potřebují rychle řešit aktuální situaci.
V jakých případech prioritní linku volat
Máte zpoždění - zdrželi jste se a nemůžete nastoupit jízdu včas
Nepřijelo Vám auto ve sjednaný čas
Rušíte jízdu na aktuální den
Potřebujete nově objednat jízdu na aktuální den
Řešíte cokoliv, co se týká aktuálního dne
Apelujeme na všechny, aby prioritní linku využívali pouze v akutních případech.
Jak se na prioritní linku dovolat?
Nejlepší cestou je zavolat standardně na infolinku Bezba dopravy a během úvodní hlášky zmáčknout na telefonu číslici “1”. Dostanete se tak do urgentního pořadí a dispečeři by Vás měli obsloužit přednostně.
Comments